Friday, July 9, 2010

janji dengan sahabat

Janji tetap janji. Sebelom ni aku ada janji dengan seorang hamba allah yang bergelar sahabat. Seorang sahabat yang aku kenal cukup lama. Sejak kecil lagi aku kenal mamat nie. Die kenal aku pown sejak dari kecik ag.Wadafak ulang benda yang same.

Mamat nie aku kenal cukup lame. Hinggakan aku ponteng sekolah pon aku ajak die. Wakakaka. Kenangan hitam..jgn cite kat org len k. Mamat nie seorang yang nampak serius, tapi lawak tahap setan menghasut manusia. Damm.... Xbek bro camni....
Insaf la.... aku still igt setan2 yang men bola street soker kt dpn pejabat, bape banyak cermin pejabat tu pechah.
Prang... pecah sekeping. Setan2 tersebut terus menghilangkan diri. Xda sorang pown yang tinggal. Pakcik2 pejabat tu bukan main lagi marah kt setan2 tu.(temasuk la aku). Tapi pejabat pai kul 5p.m jek. Lepas waktu pejabat setan2 tersebut mula beraksi ala2 ronaldHO, ronaldiNHO, bekAm. Pecah lagi sekeping. Sambung esok plak men. wakakaka....
Sori2, dah lari dari title plak...wadafak

1 comment:

  1. Woi2...aku dh cite la wehhh...
    wakakaka tiruuu je...wakakaka
    aku igt lg men street soccer area court klinik kerajaan tu...
    atas tokong cina...ko igt lg tak??

    ReplyDelete