Tuesday, July 27, 2010

Wacana Sebuah Hubungan

Orang selalu bertanye, nape mesti ada perpisahan dalam sebuah hubungan. Aku bagi balik, nape tanye aku?. Aku bukan DR. Luv. Tapi yang pasti, kalu berlaku perpisahan memang la ada perasaan sedih, kecewa, duka, marah macam2 lagi la.

Lepas tu ada lak yang wat perkara2 bodoh. Ada yang nak bunuh diri, ada yang hidup jadik xmenentu, ada yang xmau makan. Kadang2 bile aku pk2 balik memang bengong. Perlu ke wat camtu? Aku pun penah gak putus cinta, memang la cdey, tambah2 lagi kite sayang glew kt girl tu. Tapi xda la sampai aku terfikir lak nk bunuh diri. Erm. Lain orang lain la cara die handle stress.

Jangan sampai xblh handle stress sudah. Buruk padahnye nanti.

Entry ni sbnrye pasal aku tengok kwn aku yang bru ptus cinte. Cian lak aku tgk die... cam org gilew. Aku bagi makanan die blh gaul2 jek nasik 2. Die igt awek die datang balik kew klau wat cmtu. Aku bagi nasihat xjalan.
so aku wat la entry pendek ni.

Pd sape2 yang ada cadangan tentang ape yang kawan saye ni perlu wat tlg r bgtau die...

0 comments:

Post a Comment